Sunday 25 December 2011

School Stuff







Awok-II semua dah beli barang sekolah belom ? HOHO mesti ada yang sudah or sedang shopping , memenuhkan mall-II yang berdekatan kan ? Ahaks ! Oke akcelli , hajat dihati ni tanak beli apa-II barang sekolah pun almaklum lahh , tahun depan last year aku sekolah kan . *bajet >.<

Tapi-II , mama kita ni baikhati pulak nak belanja dengan syarat selain kasut sekolah sebab kasut Converse kita tu still elok lagi so mama suruh pakai yang tu dulu sampai koyak ! hah cenggitu lahh mama cakap , so jangan risau mama , nanti adek koyakkan kasut tu dan dapat lahh adik beli kasut Polo RM135.90 tu . *jahat sangat , cehh kita takde lahh nak sangat kasut baru sebenarnya cuma termasuk kedai kasut tadi nampak pattern Polo tu semart , tu yang terpikat tapi mama tak bagi tapi tak ralat pon .

So kita just mintak beg sekolah EverLast je , then tunjuk kat papa , papa pun bagi greenlight *yeahh muahhx sikit :* sebelum balik tu alang-II ternampak stoking EverLast , apa lagi rembat lahh 2 pasang , harhar , seratus  lebih lahh jugak tadi . Hoho *kalau aku tambahkan dengan kasut Polo tadi berapa lahh harganye kan :D

Masa otw nak pergi ke kereta tu lalu depan kedai Bubbles ni , masuk kejap usha pencil box , wahaha , aku memang tak minat pattern laen selain Morgirl or sewaktu dengan jenama tu lahh, tak tahu kenapa , please jangan cakap aku berlagak ! Aku bukan macam tu cuma aku dah terbiasa dengan Morgirl , purse aku pun jenama Morgirl cuma beg sekolah je aku tak minat Morgirl sebab GIRLY sangat . HEHE ~

Tu je lahh barang sekolah yang aku beli . Sikit kan ? beg sekolah , stoking dengan pencil box je . HAHAHA simple ! Mama cakap 'at least adek semangat sikit nak pergi sekolah , Sham kan dah takde kat situ ' Eish mama ni , sedih itew :(

Takpe lahh , puas hati dah dengan apa yang ada ni . But lainkali kasut Polo ye mama ! *aku dah teringat-II pulak , payah lahh :D  Wish me luck SPM next year 2012 ~