Wednesday 21 December 2011

Try , try and try ~ ~





Oke dah lama aku tak menanges sampai mata aku bengkak . Honestly , ni kali kedua aku nanges hebat ohh sampay mate aku bengkak , last dulu dengan Amer for sure dan yang selepas dea tu ewm *takde pun sampai bengkak , sekadar cukup syarat je , muhahaha xD Tak kelakar lahh gile ==' Err malam tadi tak text pn dng b kite , pasto aku rindu sangat , aku text lahh jugak , takde respond , aku call dea , hmm suare mcm tak brmaya je b kite ~

Then text-II *sumpah dingin , jujurlahh , susah nak maafkan dea tapi aku rindu sangat so aku ketepikan ego dan sakit hati aku sebab aku rindu Sham ! :'( Lagu Peterpan -Semua Tentang Kita ni lahh jadi peneman aku . Menanges aku bila dengar lagu ni . Hm dalam text malam tadi , takde satu text pun dea panggel aku 'sayang' , seriusly , sedih :| Tapi watlek sudah Tieyya , senyum je ~

Masa keluar makan , mama perasan mata aku bengkak , tapi aku cakap , maen gosok mate tadi , hoho . Tapi mak aku tu bukan lahh bodoh kan ==' dea cakap 'gadoh dengan Sham lahh tu' sumpah , tersentak mama cakap macam tu , *maluuu >.< Oke back to Sham , aku tahu dea kcwe dng aku sbb aku tak brsyukur pn dea dtg jaoh-II , ewm dea happy dapat jumpe aku tapi aku ? :| Aku tahu dea cuba bahagiakn aku dengan buad macam-II tapi aku tak hargai langsung . Pukul 2.51pagi dea text aku pajang gilak , tapi pukul 6.15pagi baru aku sedor , zzzzz ! Then satu je aku reply ' i love you boo :)' 
Saya tanak gaduh lama-II , saya takut awak makin jauh dengan saya . Past is past , saya lupekan pasal semalam even payah :') I love you boo more than you know !!