Tuesday 20 December 2011

Radit dan Jani

^
|

|

Oke aku bukan nak cerita pasal ASSALAMUALAIKUM tu ==' tapi cerita RADIT DAN JANI . Sweet ohh cerita ni >.< mula-II cerita neh tak menguji langsung hati aku , sebab memang banyak scene sex , OMG but lama-II baru aku faham jalan cerita dea . Sumpah sedih . Kalau korang tengok , confirm korang turut menanges kutt .

Oke cerita ni mengisahkan tentang sepasang suami isteri yang hidup dalam kemiskinan , diaorang kahwin tanpa restu dari parents perempuan tu sebab lelaki ni takde ap-II pun . Harta lagi lahh , sedih tapi perempuan ni terima lelaki tu seadanya sebab sayang gila babengg . And bla .... bla ... bla , tanak crte lebih-II , korang tengok sendiri lahh kalau rajin oke . Meleleh airmata aku weyhh , 

Bila aku dah tengok cerita-II menginsafkan macam ni , mula lahh aku terfikir pasal salah aku kat bf tercinta aku kan , heheh ~ I LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE ME , I MISS YOU SO MUCH AND I NEED YOU FOR THE REST OF MY LIFE BOO :*