Wednesday 21 December 2011

21/12/2011 < - - bad DATE I ever had :'(





Macam sial gile lahh jumpe tadi . Cakap kat aku nak jumpe sekejap je sebab nak balik dah , oke fine takpe . Dea cakap nak jumpe membe dulu kat Medan , oke takpe lagi . Aku pun round-II dulu dengan Adah , then aku lalu kat Medan nampak dea tengah syok makan-II dengan Fazli , awek Fazli dan Kak Yana , oke fine . Tu lahh yang busy sangat tu kan awak ? Ohh oke , takpe , saya tunggu lagi awak text saya .

3.51 petang , aku call dea sebab hari dah hujan , tanya kat mana semua lepas tu jumpe lahh , sumpah  tak sampai 5minit jumpe weyh ! , macam @#$% ambek kaw , semua aku dah keluarkan ! Bengang kutt , oke , kalau Fazli nak lepak dengan awek dea so kaw tak boleh nak lepak dengan aku ? Tak boleh tunjuk aku kat deaorang ? Tak boleh deaorang tengok kite date ? Macam tu ?? WATTAFAK weyh , kecewa gyle dengan kaw harini . Dan masa kaw jumpe tu pun macam nak tanak kan ?

Weyh , kalau kaw datang sekadar nak teman Fazli date je , tak payah cakap kat aku yang kaw ada kat sini . 
Takpe weyh , aku faham , tak payah lahh nak buat aku tertunggu-II kaw macam %^^&&* Siall !
Aku rindu kaw gile babengg dow , rase nak menanges je bile kaw cakap kaw nak balik dah . Oke takpe aku senyum lagi depan kaw . Aku boleh lagi cakap 'I Love You' kat kaw even aku berat gile nak cakap macam tu sebab aku nak lepak dengan kaw lagi :'(

 4.02petang , aku otw balik , aku nampak kaw elok lagi minum-II dan bersuka ria kat Medan , oke takpe weyh . Mungken dengan aku kaw tak bahagia kan ? Mungken dengan aku kaw tak rase bebas kan ?
Takpe lahh , mungken ni perjumpaan terakhir kita sebelum aku sekolah dan kaw kerja . Takpe weyh , memang aku fobia gila date dengan kaw kat luar dah ! Sumpah Zafrul Hisham :'(

#Thanks bagi aku perasaan ni . Perghh ! hancur gila kutt hati aku , bersepai dow , ni nak kutip balik , memang payah arh kan . Terimakasih awak , orang hargai sangat . Mungken awak takkan faham perasaan saya kan ? it's oke . Im still love you :')