Thursday 22 December 2011

WHAT THE HELL =='





Oke dont ask me about the picture in my phone tu . Bende tu jadi sendiri . Nak kata aku save lagi gambar dea dalam phone , tipu sangat lahh *nak mati dengan Sham hape :D aku dah delete gambar dea dari phone aku sebab aku save kat dalam pendrive . Hewhew >.< Harap kaw tak bace entry ni k b , kalau tak confirm ribut ! Cousin aku pun pelik , dea cakap aku save lagi gambar Syahir but sebenarnye takde langsung dah . Nak delete tak boleh , Setiap kali saya dengar lagu mesti keluar cover album gambar awak . *sejak bila kaw jadi pencipta lagu ni =="

And and yang aneh nya , gambar awak pakai baju pink tu je yang keluarnya ==' *kalau keluar gambar yang pakai baju warna hitam tu comey gak >.< And and ada lagi ni , gambar awak tu keluar pada lagu yang saya 
minat je ! Grrr ! Saya tak kesah pun pasal gambar tu , tapi saya kesah pasal Sham , buat nanti dea tengok phone saya lepas tu ada gambar awak , huwaaaa apa aku nak jawab ?? :'( Macam lahh dea percaya kalau aku cakap benda tu keluar sendiri . Hukhuk !

Hm sampai bila gambar awak tu nak appear kat screen phone saya ? kalau dah jadi cover album tu mean selagi lagu tu ada dalam phone saya lahh eyh ? Pun tak jugak sebab ada lagu saya dah tak minat , saya delete lepas tu saya masuk kan lagu baru , ada gambar awak jugak . Err WATTA -..-  grrrr ! Jadi kesimpulannya selagi saya pakai phone tu , selagi tu lahh gambar awak ada ! :| 

Mampos lahh aku dengan Sham . :'(