Monday 19 December 2011

You win my heart at the first sight



Oke sebelum masuk topic kat atas tu , aku nak cerita lahh , tadi saja 'melawat' blogskins ,  ingat senang sangat letak blogskins kat blog rupanya , susah sebab semua kena buat sendiri . Perghh ! Elok-II aku rajen nak tukar template tros jadi malas :D Nanti kalau rajin aku tukarlah template , sekarang aku malas sebab pakai broadband *lembab pakai natang ni ==' Oke end pasal ni . Nak cerita pasal topik pulak ~

Actually aku ni seorang perempuan yang cepat bosan ! mean , bila dah banyak kali aku tengok , hah mula lahh aku nak tukar . hp aku pun macam tu jugak , kawan yang rapat dengan aku ada lah perasan kan , dea cakap 'Tieyya , aku tengok kan , takde satu pun phone kaw yang lekat sampai setahun , paling lama pun 6bulan je' Yeahhh ~ u ryte babe , aku memang jenis macam tu lahh :( Hmm mama aku ada lahh jugak marah aku , dea cakap kalau ada tabiat macam ni bahaya dek oii , nanti kaw dah kawin mcm mna ? -,-' Hmm ye tak ye jugak , Tanak lahh tukar-II , cukup lahh sorang kan :D 

Tapi pada siasatan aku *macam investigator pulak ~ Hee aku sedar lahh kan yang semua boyfie aku tak kekal lama , paling lama pun dulu 2tahun lebih , tu pun aku tak setia *jujur ni :') Dea pun tak setia so adil lahh kan . Ahaks ! Bukan aku tak puas dengan sorang jantan je tapi memang tabiat macam tu , aku tak pandang harta or rupa dea tapi ntahh arh , susah nak cakap , maybe orang yang alami macam aku je yang akan faham . *Ada ke orang perangai mcm aku ? ==" Whatever lahh . 

Hmm dan kalau aku setia pun kan memang tak lama jugak relation kiteorang . Kalau bukan aku yang buat perangai , ofcourse lahh couple aku yag buat perangai kan . Hee ~ Dan dan , nak mengaku ni , gambar yang korang nampak kat sebelah , tu . Alahh yang pakai 'kulit katak' *frogskin tu , hahh dea couple pertama aku yang couple balek dengan aku tapi tahan lama . Faham tak ?? Err maksudnye , aku pernahlah couple balek dengan ex aku tapi confirm tak lama , sebab ade je masalah nye , jujur lahh , paling lama couple balek pun sebulan lepas tu masalah datang then break ! Huhhh suck -..-

Dengan orang pakai 'kulit katak' ni agak laengg plop . Koy pun tak faham . Kiteorang selalu sangat gaduh nye, ofcourse lahh aku yang mule dulu kan , HAHAH *lepas tu , aku jugak yang nanges nye ! Dulu masa couple dengan dea honestly , aku banyak bersabar dan mengalah dengan dea .  Orang cakap itu ini pasal dea but aku tetap percaya kan dea . And one day anything berubah termasuk lahh perangai aku . And bla... bla... bla *oke ta pyh thu lahh apa yg trjd kan . Cukup lahh aku cakap dea mengubah aku :)

From seorang yang sangat penyabar kepada seorang yang sangat panas baran macam sekarang . HAHAHA 
dan sekarang dea pulak yang banayk mengalah dan sabar dengan perangai aku , hewhew *padan muke kaw b :p kadang tu aku saja buat dea marah , nak tengok sejauh mana dea bolah 'angen' dengan aku , hehe , kalau datang ego dea tu jangan harap lahh dea nak pujuk aku tapi ego aku lebih tinggi dari dea . Dea buat tak tahu sekali je , berganda aku balas balik . *soryy b , saje nak test >,<

And now , aku dah faham perangai dea dan dea dah faham perangai aku . Memang kiteorang bukan macam dulu dah . Dan aku accept tu sebab peredaran usia dan pemikiran . Aku rindu relation kiteorang yang lama.
Sebab yang lama , setiap hari date kat sekolah . HOHO , tapi tahun depan takde dah dea :( 

Kena lahh terima kenyataan kan , its okayy . But satu je yang tak berubah , kite still sayang awak dan percayakan awak sama macam dulu jugak  b . jangan pernah tipu saya lagi keyy b ~ Muahhxx kat dahi >,<