Thursday 8 December 2011

Koy makin sayang ke aok ^ ^



Oke saje nak sambung update psl kite gdo dng bubu kite semalam sebap bubu kite tak text kite nehh , dea pergi maen futsal . Wurghhh tinggal awek :'( hee . Oke lepas kite gado dng bubu kite semalam ,  Nanges terok wow. 
Tapi salah kite sebap buat bubu kite jadi bengang gyle . Hmm kite dah lahh jenih tak boleh kena marah , kne leter and tak boleh orang ckp yg 'its your fault' *koy bukan jenih mengaku salah ! Hoho maaf ,itu mmg perangai koy . Even koy thu to mmg salah koy :D hmm , start petang semalam lahh bubu kite marah kat kite , tapi malam to dah berbaek , sikett lahh tapi dea still lyn kite dingin, sumpah sedih . Hmm than kite cakap nak tido tapi sebenar kite nanges , than kite tak reply lahh text dea . pukul 2pagi , dea call kite . *aku pantang orang kacau tido , memang tak layan sangat . So dlm keadaan mamai , aku ankt phone 

Dea : awak , tido ke ?
Aku : dah pukul berape nehh , takan tibe basuh kaen pulak  
Dea : hurmm k lahh soryy ganggu 
Aku : kbaii *hoho maroh ngat gaye nye .

Then tros sambung tdo sampai lahh pukul 4.55pagi dea text mintak maaf bagai sebap marah aku .
5.52pagi baru aku sedar . Hmm tyme to discuss probs kiteorg sampai pukul 7.17pagi baru settle , ngantuk semua hilang tyme to gara-2 mendengar suare dea menanges ! heyy jng gelak oke and dont say 'poyo lelaki nanges' heyy bukn senang seorg lelaki nak nanges utk gurl taw , melaenkan tuk gurl yg btol-2 dea syg ;)
Terharu gyle , tyme to aku sedar yang aku EGO , harharhar soryy b sebap dah buat mte awk bengkak . 

Awak dah lahh sepet , tibe mate bengkak . Tak nampak ap lahh jwb nye , hoho xD Sebelom nehh awak tak pernah cakap kat saia sampai merayu kan 'syg , mcm mne marah sekali pon awak kat sye tp please jng tgglkan sye ye. sye tkut ble kite gdo , awk prgi dri edop sye . sumpah sye ckp , awk pmbakar semangt sye wktu sye tgh down. sye trlampau syg kat awk tyra' woot-2 koy bangga aok kate gtu tao , kembang kuncup koy . HAHA ! *oke tak lawak , its serius . ehemm ehemm tahu aok tkut koy tggl aok ye .

alolo , koy syg aok jugak lahh , aok penting tok koy , no matter what happen I'll never leave you kecuali dng kuase Allah , saia tak boleh buat hape :) Satu je saia harap dari awak , kalau saia dapat masuk asrama tahun depan , please setia dng saia . Dont naughty-2 kat luar . Memang saia taktahu ap awak buat kat luar to but I trust u sangat-2 . Saia harap awak tak hampakan saia okengg . I Love You so much b .
Muahxx kat dahi :*