Sunday 18 December 2011

Holiday :)


Oke seperti yang telah di post kan kat status kita semalam 17/12/11 , office mama kita anjurkan hari keluarga kat Gambang Resort City . Tapi sikit pon tak enjoy sebenarnye , haha sebab hujan dow , semua bende tak selesa nak buat . Sukaneka pun aku tak masuk duk tepi bela tudung je >.< *poyo ~  Dan dan masa  aktiviti sukan sedang berlangsung , aku dok sorang sebab mama sebok bagi sokongan utk kengkawan dea yang masuk acara tu *dea tak masuk sukan ape pun tapi dea sorak lebih :D HAHA , 

oke-II sambung balek , hah masa sukan sedang berlangsung tu , aku usha sorang mamat ni , tapi dah 20tahun kalau tak silap lahh , hensengg weyh , rambut ala-II korea *oke gyle korea :D dea kusyuk sangat layan adik kecik dea . Dea ciom pipi budak tu , dea peluk nye , kejap-II dea dukung . Nampak macam sweet gile arh . Tergoda siot >.< B , kite nak awak macam tu , haha , comel ohh *kaw ankat anak buah kaw yang name Tira macam aku tu , depan aku , boleh ? ;)

Selame 4jam aku kat dalam theme park tu , jujur aku cakap , mata tak lepas dari pandang dea dengan adik dea . *sesekali dea pandang aku while smile . Hee , maybe senyuman sebagai 'abang kpd adiknye' =='
Err whatever , tapi aku tetap suka tengok cara dea layan adik dea . Err oke habis topik ni . Sukan sepatot habes kul 2 petang tapi aku ajak mama gerak Kuantan . Dalm pukul 12lebih kiteorang gerak , sebab boring , dengan hujannye lagi , sama basah je macam budak mandi kolam padahal dok bawah khemah je kutt =="

Tidur semalaman kat Hotel Zenith , *berhadapan dengan ECM ~ Belah malam kiteorang gerak ECM dan aku tersangkut dengan sehelai seluar jeans jenama JEEP ! Harga sebenar RM 175.90 tapi ada less *merasa lahh aku , kalau tak , merasa pandang je lahh . Hee ~  Aku terpikat kat sehelai baju ni , banyak kali jugak aku pusing kat situ dan belek baju yang sama, harga Rm89.90 , bangga pergi tunjuk kat papa tapi hampa , papa aku cakap macam baju tidur ==' *kemeja tu weyh , boleh papa aku cakap macam tu . grrrr!

Keluarga Bahgia >.<

Zenith Hotel <3

Gambang Waterpark -.-
Dan puas jalan balik bilik then tidur dan pagi tadi gerak pergi Berjaya Megamall , hajat nak maen bowling , tapi full semua link , sedih + hampa ohh :( Takde rezeki , takpe lahh . Ajak mama pergi tengok wayang cerita Songlap ,jawapan diberi 'Alahh bukak je youtube nanti' . Seriusly , bengang :(  Takpe lahh , mama cakap , lepas SPM awok nak g mane pon pergi lahh tapi ad 'guard' jng pergi tempat tak senonoh , awok jalan lahh puas-II . Dengar mama cakap macam tu , excited gile nak habeskan SPM tahun depan . HOHO ! 

Oke lahh takde point nak cerita dah . Penad tak hilang lagi . rest dulu , tata :)