Sunday 11 December 2011

FIXIE ♥


Fixie Pink >,<
Dah lame mengidam fixie ni , baru sekarang dapat , tu pon sebap pujuk papa . Pujuk mama , berabad tak dapat , macam-II syarat mama bagi kalau nak fixie . Dengan papa senang je , bagi ayat sedih sikett . HOHO , tahu pukul berape aku bangun hari ni semate-II sebab fixie ? Hee kite bangun pukul 7 , tu pon mama cakap 'adek,taknak fixie ke?' Dengar je fixie disebut , terus bangun macam orang kena kejutan letrik . Hehe , happy kutt , bukan selalu papa nak layan aku . 

Around pukul 12 gerak Bentong , dan jumpe lahh satu kedai ni , first harganye RM850 , papa teros cakap tak jadi , huwaaaaa nak nanges dah , lepas tu aunty Chinese tu cakap 'takpe lahh , awak first customer, sye bg RM800 lahh' Dah discuss ap semua papa pun agree dengan harga tu . HOHO kaw ade ? :D

Memandangkan PINK is my favourite colour, so aku pilih fixie pink , mule-II engat tak sampai sebab boyfie kite cakap tinggi , hmm *pandai ngat aok tipu kite ye sham :( Kite tinggi lahh , cume pendek dari awak >< hee. Dah gerak balik to , aku semangat angkat fixe to bawak naek rumah *maklumlahh rumah kuarters , flat pulak tu , nasib lahh dok tingkat 2 je ~ HAHA ! So aktiviti petang aku lepas ni terisi lahh dengan adenye fixie sebagai peneman . Bak kate mama 'takde lahh membazir minyak motor mama dah , kalau petang-II adek ronde dengan fixie tu' hehe betol tu >< . 
Apa-II pun thanks to my papa , sebab nak belanje adek , dulu mase birthday , papa jugak yang bagi hadiah hp , sekarang fixie pulak . Hee thank you so much papa . I Love You :)