Wednesday 2 November 2011

4.26pagi ~_~

OMG how can aku terjage pukul 1.48pagi until now mate tak pejam dah :D so alang-2 tunggu sampai pukul 5pagi teros lahh . Berseap then 6.45pagi go to school .! Ewm bile dah terjage ny macam-2 aku fikir . Mase sekarang , mase depan aku . Bile aku nak pegi lepas abeh sekolah next year ?? Rase mcm bru semalam aku abeh PMR dan meraikan 'peperangan' yang dah tamat to . Seronok kutt bile teringat kenangan lame , mmg enjoy abeh arh , asrama buat mcm rumah sndry . Kejap balik kejap datang semula. Bila warden tanye mane pegi ? jawapan : 'keluar kejap , ambek angen kat luar oztel cikgu' wakaka , mane tak warden aku ngamok nye but kesah ap kann . haha ! Semua to kenangan tahun 2010 , syok abeh lahh ! Tapi tahun ny aku tengok budak-2 form3 tahun lepas memang semangat nak belajar (subjek baru lahh katekan) kurang dah maen-2 mcm dlu ny , dah rety fikir mne baek mane buruk :) So for my future , aku decide tok masuk asrama semula tahun depan . Borang dah isi dah *semangat beb ^^ Alahh one year jea lagi nak lahh jugak cipta kenangan terakher kat Repas to ~ Aku dah pon berazam pade diri aku yang aku takan ulangi kesilapan lalu dan mulakan kehidupan baru kat asrama as a GOOD STUDENT *hoho :D To bebudak 'bawah' , bile dah tao aku masuk oztel semula ny , please jng nakk buat pangay dng aku keyh ? Aku be nice kat korang so korang pn kne lahh be nice kat aku . If aku be annoying kat korang so tak salah klau korang pn ber'annoying' kat aku ! To perjanjian oke ? Sebab aku tanak buad pangay lame dah. Tapi kalau dan baran aku datang , seress aku cakap , aku tak hadap dah pasal kertas hijau yang aku sign to (AKU JANJI TEDAK MEREGING PELAJAR BAWAH) mmg aku tak reging korang tapi faham-2 lahh *lagi terok korang kena , so beware ;) Korang sayang aku , aku sayang korang ye ? Wakaka xD Owhh last sekali to sham(mamat yang suke nganjeng aku) Err kaw cakap nak melawat aku kat asrama kan ? hah bolehh sangat , tapi bawak makanan sekali . Oldtown or secret recipe sahaja d'izinkan utk d'bawa kepada aku ! Haha , gurau jea . Tak kesah lahh ap-2 asalkan aku boleh makan . Hee ~ Thats all , kbaii . Iloveyou pade yang membace ny :*