Tuesday 11 October 2011

Woot-2 continue ~

Sambungan dari entry tadi okeng ! ...... sampai kat rumah , kiteorg tenang kn dea but pelik , tadew riak sdih pn kat muke dea , dea cakap macam nothing happen jea , still boleh senyum but kiteorg thu hati dea hnco sgt ! ye arh bayang kan dah setahun lebih cple bru thu perangai bf sebenarnye :[ Hmm mlm to , dea gagahkan diri text bf dea but teade respons sehingga pg esok bru bf dea rply says 'sayang,sorry saya busy mlm td' menitis jugak aermte mbew aku pg to ,  sumpah kesian sgt . Seharian dea trperap dlm bilik , kiteorg dtg rumah , dea tak kluar pn , mkn pn tak adek dea ckp . Malam nye bf dea text 'syg,asal diam?' 'err bie, awk sayang saia?' 'sayanglah wak,knp ske tny soaln sme,saia takde perempuan lain lah' 'tapi hati saia ckp awk ade perempuan laen!' 'eh ape ni syg,mne ade lah.Saia syg awk sorg,sumpah!' *untunglahh buad salah but still maen sumpah ! but mbew aku ny still nak thu kebenaran , dea ask lg 'awk blik kmpung ke bie?' 'ye lah,knp nye?' 'klau saia nak dtg rumah awk boleh?' 'lah nak buat ap yang,bkn ade spe kat rumah, tak pyh lah' 'sp llki yg saia npak tgh pelok-2 , tgh pgg-2 tgn , tgh usap-2 dahi sorg ppuan kat kedai mkn Old*Ow* to ?' 'mne saia thu,awk ni' 'hmm oke,tapew wak, saia bg tempoh kat awk smpay esok,klau tana crte prkre sbna kat sy, we over,salam' *sedih kutt aku bce text-2 mbew aku dng bf dea to , tak sgke gyle bf dea boleh buat dea cenggitu , sumpah slme ny npak bf dea baek sgt like'untung gyle mynah ny ^^' keesokan pagi-2 bute lg si jantan ny dah txt , tp dea ttap tak mengaku but mbew aku try psiko dea akhernye dea mengaku yg dea dah ad awex dari sekolah lame dan still in relationship sampai sekarang ! Si jantan ny mmg syg due-2 gf dea ni ,kitaorg pn nmpak keikhlasan dea dng mbew kiteorg but ppuan mne sgop d'madu kan ryte ?  Hmm pengakhiran mereka ...... Kawan aku break jugak dng jantan ny sebab tanak kecewa kan gf first jntan to yang tak tahu ap-2. Sekarang, mbew aku dah pon single for 1months, bile dea selisih dng ex dea to still dea boleh senyum dan tegur mcm biase , ble kiteorg tny 'kaw tak marah dea buad gtu ?' jwpn dea 'tadek dendam aku kat dea weyh, sblm couple dng dea pn kiteorg start dng brKAWAN so ap slh klau dah break jd KAWAN semula' Baek kan mbew aku ? Hmm mmg dea baek pn but kebaikan to tetap tak menjamin kebahagiaan seseorg kn :)

P/S : Niat aku brcrte bkn nak bukak pekung mbew , just nak bagi pengajaran kpd yg dah ad couple to , jng nak tamak sangat lahh ! :D Kbaii ~