Tuesday 20 September 2011

Don't make a mess !

Boyfie suruh aku enad number 6 ' sengal betol ==" so bile enad kat numb to tmbah dng statement dea 'bie cepat touching tp smpan dlm aty jea ' so harus lahh aku jage hti dea kan ?? :) So elok lahh kalau kyte tedak lg mmpunyai ap-2 hubungn KERANA hubungan kyte dah lame berakhir dan tak mungkin boleh back tugedha sbb aku nak brsama dng org yg aku syg dan yang menyayangi aku ap ad nye (: Kaw jge jea lahh budax one-four to baek-2 *budax lg so senang lahh kaw nak tipu . Aku tanak psal kaw , kanak-2 to nak brgaduh plop nan aku . Kalau dapat kat aku , senang jea muke bawah tapak kasut aku bole ? (: *mcm aku sangap sgd kat kaw =.= sumpah tak ,  bagi jea lahh kaw kat dea . Dan jng lahh kaw nak call-2 aku pkay numb umie kaw *mcm aku tak penah tao plop numb umie kaw to , sakai tak gentle lalu ~ If nak mintak maaf skli pn tak prlu lahh pkay hp membe kaw dan brlgak mcm membe kaw yang text aku , mcm aku tak knl cre kaw text . Lagi satu jng suruh membe kaw call aku smte-2 sbb kaw na dgr suare aku , sesak dow . Care kaw buat aku ni memang aku tak bole trme tapi Allah tak bagi aku menanges so aermte tdew pn tox kaw kli ni lps ex kaw fitnah aku dan mati-2 kaw prcye , nmpak sgd kaw tak prcye aku kan . Sokey , just remember this 'what goes around comes around babe ' jng datang kat aku lahh ~ Perasaan dah mati tox kaw . Tarikh 2/10/10 *tarikh cple dlu akn dtg taon 2011 ny but tarikh to takkan s'sweet 2010 BUT s'sweet 2011 (: Kbaii <3