Tuesday 11 October 2011

Hati yang disakiti

Assalamualaikum korang :) jawab tao ! hee lame kut aku tak update blog ryte ?  Tgn malehh lahh  nak taip-menaip ny , but hari ini aku rse nak stry tntg sorang kawan  sekolah aku ~ intro nye cenggini ,   membe aku ny ad sorang boyfie , tak henseng pong , itang-2 maness jea , but kalau dan boyfie dea snym timbul lesung ppit dea kat ppi belah kiri . Hah yang to buad mbew aku ny trgoda ! hee ~     Diorang kat sekolah d'gelar 'SWEET COUPLE OF SEMEKAR' cuz ke mane pergi msty brsme , rehad sme, kelas same, study pong sesame . mmg jealous arh org laen kn :) Tapi nak d'jd kn crte ,  dng muke itang-2 maness boyfie  mbew aku  to sebenarnye  couple 2. Membe aku ni adlah awex dea yang kedue ;) Yang membuad kn ramai terkejut cuz si Jantan lahanat ni da couple dng  gurl laen  selame 3thn lebih dah pn ~ But jantan ni bijak pandai sorok prhubungn  antre kedue-2 awex dea . Dea dah cple dng mbew aku for 1years and 3months weyh , korang bayang kn lahh , slme to arh mbew aku kne tipu ! Tapi Allah Maha Adil , Dia takkan biarkan selamanye hambaNya tros di aniaya, akhernya suatu  hari trkantoi jugak jntan ny ad gurl laen .  Waktu to  aku dng mbew-2 yg laen plan nak keluar bndar , lepak-2. Pade mule mbew aku ny taknak prgi sbb boyfie dea tak bagi keluar cuz boyfie dea tadew, katenye blek kampung kat Kedah, but aku  pkse dea sbb dea asek trkurung jea kat rumah (kesian lahh pulak kan) lgpon fmly dea tadew ,tggl dea dng adex dea form 3 to jea .  Lps puas pjok , dea pn nak fllow kiteorg ~ sampay jea kat bndar around 2o'clock, adek dea npak boyfie dea kat sebuah restoran tengah pelok-2 dng sorg gurl ny . Adek dea pon tros report kat mbew aku, 'kak,adik nampak abang 'A' dengan sorang perempuan kat kedai tu' mula-2 dea tak prcye but akhernye stlh d'bwa mliht sndry oleh adek nye , sumpah kiteorg trkjut sgt , tros mbew aku ajk blex....

 : bersambung *sebab dah pnjg sgt ^^'