Friday 7 October 2011

Lots Of Problem !

Ya Allah , kalau lahh problem aku tak mcm kat ats to, tadew lahh smpai rase serba tak kena kan :D hee ~ err oke cenggini ,taktahu kenapa semakin aku try tok lupe kan amer,makin banyak halangan dow ! Suck nye =='
Macam malam semalam, beria aku doa sebelum tido 'Ya Allah, kaw hilangkan lahh semua ingatan ku trhdp'dea' mulai esok'(hari ni lahh) but pagi tadi lepas bangun tdo , tengok screen phone ad 1missed call from 017******3! OMG , tu numb dea dow O.O Apa lagi kaw nak dari aku weyh ?Tak cukup lagi kaw sakitkan haty aku ?? :'( Semua ny mmbuadkn ap yang aku buad serba tak kena tao akh ?! Bermula dengan Laptop - Aku trtinggal Laptop kat rumah Bentong tapi charger menaalah to aku bwak blik Temerloh plop ! *sakai -.-' second - Engat nak bawak balik beg dari rumah Bentong ke Temerloh but haramm amex ! Lupe :( Third - Phone aku memory rosak plop , hilang segala lagu yg ad dlm mmry to . Gambar pun tadew satu pn !! so so so suck weyh !! Arghh tension sgt :'( Aku menanges weyh , baru skrg aku luahkan perasaan aku melalui tangisan sebab aku dah tak tertaggung lg perit ny !! Orang pernah cakap 'kalau kita selalu mengingati seseorang, maka orag yang sedang kita ingati tu akan mengingati kita balik' *tapi tidak lahh pd wktu y sma (: bunyi macam kebetulan but boleh terima sebagai 'takdir' .. Err mcm mlm td to lahh , beria aku brdoa nak lpe kn kaw , tup-2 ad plop missed call dari kaw . Aku dah tido , sorry arh ~ Ad gak kawan-2 yang suruh aku tukar numb but numb aku to youthclub. 2014 baru tamat tempoh ea ~sayang arh na patah semata-2 sbb dea kan . Hmm but amer , aku brterimakasih sgt ats syg dan rindu yang pernah kaw beri kat aku dlu . That's all . Assalamualaikum~