Monday 12 September 2011

3Months with him

Waktu-2 bru lepas bgn tdo lahh bnyk idea nak menules sebenarnye . Patot mbew-2 aku sllu tdo tyme exam , bnyk idea smpay ekh ? Hee lps ni aku gune plop :D Firstly , thanks to Allah relationship aku dng Cadburry Cuterkisses sudah memasuki bulan k-3 *bru bulan , belom tahun dah kecoh kn , hee ~ Biarlahh :P 

|

|

|
v

Tu jea aku nak cakap sebenarnye , but aku harap hubungan aku dng dea akan brtahan lame . *nak pecah rekod babe . Agak-2 bole challenge 2years 3months sebelom ny ?? :') InsyaAllah kalau teade yang mghalang dan banyak-2 bersabar . Bie , ILoveYou more than i love that guy ! *seriusly , aku mule sedar yang kaw penting gyle tox idop aku since kyte tak jpe for 3weeks kut :'( Rindu kaw sangat-2 dow . Saia jaoh dr awk skrg ny , jng nak menggatal , klau nak menggatal sgd tgu aku dah tdew kat dunie ny lg tao ! Saia tak curang dng awk sayang ! :') ILoveYou gemox , muahxx-2 :*