Wednesday 14 September 2011

15 about me :D

1) Pernah menjadi ketua kumpulan nasyid waktu tadika dan mendapat naibjohan 
2) Mula bercinta ketika umur 10 tahun *satu taman jea , skrg pn sllu npak dea . Tego tak dah sbb mlu , :D
3) Aktif sukan lumba lari ketika sekolah rendah but skrg msuk menengah *segan dah !
4) First tyme naek flight ke Sarawak *syok abeh umur tyme to 12thn ,lps trial . haha
5) Tedak suka mengalah *terutama dng parent aku ;)
6) Seorang yang tak mudah touching !
7) Tak rety make-up ! Hanya memakai compact pwder , mascara n lip bum jea !
8) Tergolong dalam golongan budax nakal disekolah 
9) Fobia dng kucing ~! Don't ask me why ^__^
10) Manja dng mama sampai abg aku pn jelehh , muahaha
11) Aku friendly tp skli buad hal dng aku smpay mmpos aku fuck !
12) Mengidam hp Nokia N9 <3
13) I'm korean fans ~
14) Tak bole kena tengking *dlm hty ad taman !
15) Wanna be a good daughter for my parents,
good systa for my only brother,
good gf for my bf
AND
good friends for my classmates 

# I just need somebody to support me to change my attitude :)