Friday 16 December 2011

Ipad :D


Idaman ohh ! >.<
Oke sejak kebelakangan ni papa aku asyik sebut pasal Ipad je *cara nak pakai tak rety pon , aku lahh tukang explain kegunaan nye :D Ececehh , almaklum kalau dapat Ipad tu emang tak lahh nak bagi bapak aku pegang hoho jahat xD Sebenarnye dah lame minat Ipad tu , since 3tahun yang lalu , masa tu pergi beraya dekat rumah sepupu papa aku then sepupu dea tu pakai Ipad , beli kat UK . Kaw bayang kan lahh , cucu dea yang umur 3tahun pun maen game pakai Ipad weyhh , Iphone pulak satu seorang *oke koy jealous =='

Hmm dan tetibe sekarang papa aku sebut pulak pasal mende ni , macam fixie tu jugak , sebut banayk kali dan akhirnya dapat , huhu *kaw ad ? :p Ehehe , hope tercapai lah hajat aku nak pakai Ipad tu *macam beli pakai duet aku je ==" ahaks ! Kesah pulak aku kan ~
Nanti nak ajak papa pergi survey Ipad , aku tak bagi dea beli sesorang sebab nanti dea beli macam beli 'pisang goreng' :D  haha ! Oke stop sampai sini dulu , kalau aku dah dapat Ipad tu , aku update lagi , ececehh macam esok je nak beli nye HAHA ! >.<  tata ~