Wednesday 14 December 2011

SPM VICTIM 2012 -.-




Lagi 3minggu pelajar sekolah rendah mahupun sekolah menengah akan menamatkan musin cuti sekolah ni . Dan dah start lahh mana-II gedung membeli belah penuh dengan baju sekolah , beg dan lain-II , hoho *macam nak buat cerpen lak xD

Oke tahun depan 2012 , aku adalah SPM victim . OhMaii , ketar koy nules SPM ni ==' punye lahh kuat nya aura SPM ni ~ Macam tak percaye tahun depan aku SENIOR ulang lagi sekali ya SENIOR ! So jangan nak macam-II dengan aku , *hoho berlagak ~ Aku baek lahh , takdenye buli orang melaenkan orang tu tunjuk lagak dengan aku , double triple aku berlagak balik dengan kaw ! :p Takde yang lebih menakutkan bagi aku apabila menjadi pelajar form 5 ni melainkan duduk di dalam exam hall == erghh ! Macam gampengg jep .

Koy nervous sebenarnye , almaklum lahh dulu mase PMR boleh lagi tengok kiri kanan *kantoi ~  
tapi tahun depan nak tengok bawah pun takut , haha ~ Harus meningkat kan usaha tuk berjaya ke menara gading . Hmm lgpon tahun depan aku stay asrama . No hp ! No fb ! No bf ! eh tak-II gurau je , tehee bf tu pembakar semangat :D 

InsyaAllah aku akan buat yang terbaek tuk diri aku sendiri , keluarga , guru-II Repas and boyfie tercinta :*
Ahaks , pray for my success ;) 2012 , here I come !