Tuesday 13 December 2011

OMG ramai mendoakan kami :')


Kita macam nii ! Bingung dengan perasaan sendiri :(

Thank God , ramai jugak yang masih sayangkan relation aku dengan si dia . Thanks sangat kat korang , bersyukur dapat kawan macam korang sebab even kiteorang dah takde apa-II but korang still berharap kami bersama semula :')

Sumpah terharu sangat dow , menanges jugak aku bile Yoi cakap 'tak lame lagi couple blek lah to' Dalam hati *OMG ramai mengharapkn kiteorg back together >.< But rase macam it never happen , macam yang aku pernah cakap dulu sebab dea berminat dengan seorang girl ni . Hari tu dea ad text aku cerita pasal feel dea kat girl to , aku senyum je bace text dea dan bersyukur hati dea terbuka lagi tuk menyayangi perempuan laen :) 

Honestly aku tak cemburu pon sebab benda dah lepas , nak patah balik tak boleh , so let bygone be bygone *Macam dalam cerita Tentang Dhia tu , HOHO xD Jika jodoh kiteorang kuat , insyaAllah kami akan bersama balik , aku tak berharap pon ~ Tapi aku cukup hargai doa korang tu . Terimakasih sangat :')