Tuesday 1 November 2011

Abam angkat ~

memang dea tak semard macam orang laen but haty dea baek ! :)
Assalamualaikum semua ;) Oke bace dah title entry ni ? Hee , ofcourse nak stry tntg abam ankat saia .
Tak pernah orang buad entry pasal awak kan , but now rase nak perkenalkan awak kepada stalker-2 saia . 
*macam artis plop ^^' . This entry dedicate to MUHAMMAD ARIF AIZUDIN B. WAHID a.k.a arep:)  
Abang , kite dah ber'angkat sejak tahun lepas(2010) lagi , bulan 6 but hari lupe ==" until now ! Alhamdulillah 
 kami berankat sebenarnye tak rancang pon n mule-2 tak kenal pon sebab arep ny form4 dan aku form3 (blok kelas laen-2) , asrama jea same . Tapi aku rapat dng sorg akak dorm asrama (ex awek arep) hahh dari akak tu lahh aku kenal arep ny and decide tox jadi abang n adek ankat dng izin ex dea to . Since that day , kyteorg sllu cntct dan kenal lebih rapat . Hubungan kiteorg ny banyak halangan wow , brmula dng prselisihan faham dng ex dea smpai kpd ex - bf aku ! Sedihh :[ Ermm hampir jugak lahh nak putus ber'angkat' sebab masalah yg datang but dea always bagi aku nasihat yang membuatkn aku boleh fikir dng segala keputusan yang aku nak buat . Thanks god , abg aku ni penyabar , sumpah dea baek sangat ! *macam couple plop :D hee , kebanyakan boiprengg aku tak suke aku ade abg ankat ny sebab dorg ckp 'silap ary , sekali dng awk dea ankat nye' *sakai lahh ==' mule-2 to ekut lahh gak cakap dorg kn , punye sayang bf sampai arep text aku tak reply , call tak ankat . Bile fikir balik rse bodoh buad mcm to ! but lame-2 , dpt thu ex kite ny ad berankat jugak! tak fair lahh sebab dorang boleh plop ad adex ankat perempuan . Hahh juborr kaw ! Tak adil sangat lahh to , kaw boleh berangkat , aku tak boleh , so na bagi adil , meyhh same-2 kite berankat . Ye dok ? Ahaks ! Hmm kadang if aku ad problems , aku akan story samade kat arep or reyna(adek ankat) diaorang berdua sangat lahh penting tok aku , taktahu lahh macam mane nty bile arep dah abeh sekolah . Sunyi kutt kat sekolah :[ Ewmm ap-2 pon , adek sentiase support apa yang abg impikan . Goodluck in SPM this year yaww  . Abaikan Sham to , dea jealous sebenar nye ;) . Oke tu jea , kbaii ~ thanks for reading .