Saturday 9 July 2011

Best day (:

Oke , title dah macam best kan . HAHA ! For me , best sgd sbb arinie dpt hang out lame sgd dng bf aku dari jam 12.30tengahari until 5.30ptg WAHH *lame kan .. Yeah ryte . Dea ad bwaq kwn , dlm 6 orang kud . Dorang semua jenih spoting dng aku , so aku pun brtmbah-2 lahh spoting nye . Hehe ~ Cam yg pena aku tules , aku akan oke dng org if org tu pun oke dng aku :) Thanks god everything brjln dng lncar . Mula-2 , bf aku ambik aku kad tempad tuisyen then g kad mbew-2 dea , tga brjln pusing stu bnda smpay prot pun mula bergendang , kyteorg g lunch kad KFC . Lps mkn tu , bf aku ajk lpak kad taman tasik , kad ctu besh lahh . *Maklum lahh , semenjk ad Kubang Gajah (tmpad rekreasi) baru ny , aku mna lyn dah taman tasik . WAHH ~ *berlagak ==' . Haha , bnyk jugak lahh gmbar yg kyteorg snap dan separuh dr gmbar-2 yang boleh diterima , kyteorg letak kad fb *cm yg korang tgx kad fb aku tu . Yeahh ~ tu smue gmbar mse kad taman tasik lahh ~
Hee ~ oke lahh , aku tataw na cyte ap dah . That's all , tata ~ :D