Friday 24 June 2011

I Love You ♥

Assalamualaikum korang-2 semue :D . Alhamdulillah , setelah agak lame aku idop SINGLE . Lame ke ? Ahaha okeoke , i'm back with new couple and new life ! Happy ? Ofcourse lahh weyh , hehe ~ kyteorang meet pun sebab tuisyen kad tempad yang same dan kelas pun same ., huhu :) Mule dari situ lahh kyteorang menjadi rapat *wahh gitu , haha ! Tapi , jenis aku , if orang sebelah tow diam ta cakap ap-2 , aku pun bertambah lahh diam . MALU LAH KATEKAN ^^ ececeyhh ~ But one day tow , MSF ni memberanikan diri dea tox declare kyteorang punye stuatus yang tataw ap-2 ni , haha ~ Gyle tak happy ? Memang happy sangad-2 woxx ~ Alhamdulillah buad mase ny , relationship kyteorang berjalan lancar , no probz at all :D Walaupun kyteorang jaoh sebab sorang kad BENTONG dan sorang lagi kad TEMERLOH ,kann :'( . hmm ble  tapi bile dah ad kepercayaan antara stu sma laen , smue tow no hal lahh , cube tangani dengan baex :)  Kyteorang just meet due kali seminggu je , mean setiap sbtu n ahad coz aku blex temerloh pun ary sbtu ahad je ~ sedey dah masing-2 jaoh , text-ing dan fesbuk taje mnjd pghbung kyteorg tox brtnye kabar dan laen-2 . Btw , orang cakap if couple jarak jaoh ny mmbosankan , ye ke ? hmm no comment lah ! Sebab setakad ny , dew pape lg lahh kan dan taktaw la akn dtg kn :)  Important thing is : MSF berjaye mengikis perasaan aku  pade ex aku dlu .OMG tenx god b'coz da send dea tox aku , bersyukur sgd-2 :) Honestly , tak sangke dea bole replace tmpad amer ! terharu gyla dengan semue pengorbanan awaq kad saiya bie ! :) Sy harap ni bukan lakonan awaq semate-2 tau tp sebab awq truly love me k . Terimakasehh bie sebab sudi menjadi kan saiya sbgay gula aty awq dan membenarkan saiya tox bersama dengan awq !Terimakasehh jugak sebab awaq menerima saiya seadanya bie , u know whad . IAOY lahh MSFR :D