Saturday 4 June 2011

Mengulitt Kenangan :)

Alhamdulillah ~ dengan keputusan yang kyte sme-2 stju aritow kn fakrul amir , saiya suda bole menerima kenyataan yang kyte tak mungken dapat bersama semula dan saiya suda bole melupakan kesah kyte ! Tenx for all this , saiya appreciate waktu-2 bersama awq dlu , tenx beb but smue tow hanya sebahagian dari kenangan kyte :) so tedak perlu mengharap kan sesuatu yang tak pasti , kan weyh . ahakz ! saiya lebih bahagia dengan jalan idop yang saiya pilih skrg . Saiya lebih menghargai sesuatu yang ad d'depan mata :) suda 3weeks kud kyte lost contact kn ? wahh ~ tak sangka , dalam mase tow , mcm-2 da brlku dlm idop saiya waq :) haha~ saiya sedar yang selama ny , idop saiya hanya d'bayangi dengan bayang-2 awq yang banyak menyusah kan saiya je :p slow nye aku sebab suda 5 BULAN baru sedar kn ? huhh , lame gak mse tu . hmm but i know , tuhan ad jln idop yang baex tox aku , but , before Dia send RYTE PERSON to me , aku pasti harus bertemu dengan orang yang salah dalam idop . tol tak ? haha , sokey , aku redha dengan ketentuan ini lorhh :) AKU BERSERAH SEGALA NYA PADA KAU YA ALLAH !