Friday, 17 June 2011

Fucking Perfect ==' suckS

Hello all readers ~ tajok agak cm sengal cked ryte ? ahakz , ad aku kesah ? macam la korang bace sangad kan . jangan-2 aku sorang je bace .HAHA ! A.A.K ? ? Owh , munx tedak lahh . haha ! Aku nak story bout sifat manusia :) jyeahh ~ sememangnya manusia etu TEDAK SEMPURNA sama sekali ! KACHAK , CHANTEK , BODY MACAM MODEL sekali pun tetap ad kekurangan nye sama ad luaran ataw pun dalaman seseorang etu ... betol tak ?? Ya , aku sedar akan hakikad yang telah di tentukan oleh ALLAH :3 dan aku juga tedak lepas dari kekurangan etu tapi kite sebagay manusia hanya mampu mencuba yang terbaek tox menutupi kelemahan etu dengan kelebihan yang kite ad ! Lelaki yang pernah berdamping dan sedang berdamping dengan aku pun ad kelemahan nya tersendiri , cume ad d'antara Mereka yang cuba untuk melakukan sesuatu perkare etu dengan sehabes baek tox melihad aku tersenyom dengan perlakuan mereka dan aku berterimaksehh sangad-2 kad korang :D TAPI pada yang tedak tahu akan kelemahan diri sendiri tu , dea sememang nya tedak mahu tahu akan kelemahan yang di miliki nya ! Dea sering menganggap diri nye adalah PeRfEcT d'mata gurls ! Owh sayang's listen : MEMANG TAKK LAHH ! Ya aku akui korang memang kachak tapi kekachak'kn korang tow, tedak akn dpt mnjamin kebahagiaan dalam sesebuah perhubungan yang di bina atas dasar suka sama suka ! Perhubungan yang di bina atas dasar suka sama suka etu , bole berubah menjadi benci sekiranye kelemahan diri tedak mahu di perbaiki tu melebihi segala nye . Alasan tedak mahu tahu kelemahan diri is SEBAB RASE DIRI TU SUDA TERLALU PERFECT ! :p  eeuu  kesabaran pasangan anda sudah tentu ad had nya , jika selalu teros meneros ego !pasangan anda akan pergi meninggal kan anda tanpa d'suruh ataw tnpa alasan ! Trust me , nobody perfect la yunx ! :)