Tuesday 25 October 2011

Aku Terlibat Sekali -.-'

Hello all . Buad mase sekarang ni edup agak celaru dan serabot nak Deepavali lahh katekan . *ape mengena dng aku ? ==" haha , tadew lahh akher-2 agak rase terpinggir dan kekurangan kasih sayang . Knp ? Hmm ntahh :( hanya hari berganti hari dekat DAISYPATH aku to tapi bahagia kah aku ? Hanya Allah yang tahu segala nya .

Oke back to the title . Apa masalah SAROL SAPIK , aku pun taktahu , pkay tag jea name aku kn . 
Aku hentam jea lahh yek  :D Bismillahirrahmanirrahim ~

Peraturannya adalah :-
1) Korang kena post peraturan ni ! *wajib :D
2)Setiap orang perlu menge'post 11 perkara tentang diri dea 
3)Jawab soalan yang ditujukan kepada korang oleh orang yang menge'tag korang tu dan buat pulak soalan baru kepada 11 orang yang bakal korang tag to oke !
4)Pilih 11 orang yang korang rase nak post to dan pastikan orang tu pn ad blog ya ;")
5)Korang tak dibenarkan tag semula pada orang yang dah tag korang tu , faham ?

Oke 5 jea peraturan dea . nampak macam best , jum terai :)

one , two , three ~ start :D

11 tentang Owner Blog :-

~ Periang 
~ Manja dengan mama 
~ tak rety masak *sekali pun telur ^^
~ Skandal ramai boipren sorang :D
~ Friendly 
~ Panas baran  
~ Suke menyanyi dalam kelas 
~ tak boleh makan makanan laut *resdong =='
~ Handphone is my bestfriend sampai mampos !
~ Fobia dengan kucing *sumpah menjerit kalau ad kucing dekat 
~ Ad 2 beradik jea , *abang dengan aku so ap nak semua dapat :D

Jawapan bagi soalan yang telah diajukan oleh Sarol :-

~ Mengikut IC Fatihah Atirah Binti Husin 
~ Hidup aku gembira kutt dikelilingi orang yang sayang aku :)
~ Sekarang aku rase nak pergi Perak jumpe Syahir then bawak dea balik ! 
~ Baru balik Holiday dengan family dekat Langkawi 
~ Susah senang ... ewm parents aku of course 
~ Selalu jaga penampilan sebab takut bf aku lari 
~ Tak , seronok kutt boleh share-2 ap yang perlu ^^
~ Aku tak minat sangat benda-2 ny 
~ Pernah *selalu 
~ Addmath penentu tok kaw ambil kos yang elok-2 kat U nanti *pdhal aku pn tak mnat addmath -.-
~ Belog kaw tersangat oke , simple but nice <3

Soalan kepada meraka yang di tag :-

~ Korang ada darah kacukan ataw tedak ?
~ Dalam semua adik - beradik korang rapat dengan seape ?
~ mana lebih penting , family or boyfriend ? dan kenapa dea penting ?
~ Andai korang diberi pilihan diantara handphone Samsung 3gs , Blackberry dan iphone . Mana menjadi pilihan ? Alasan korang pilih handphone to ?
~ Dalam tahun ni jea dah berapa kali korang tukar handphone ?
~ Raya paling best dalam hidup korang ? Kenapa best ?
~ Nak pecah kepala tak dengan soalan-2 aku ny ?
~ Pada pendapat korang , lelaki or perempuan yang lebih senang dapat couple ?
~ Orang pertama yang akan korang cari jika berada dalam kesulitan ?
~ Err akher sekali , soalan paling payah untuk berlaku jujur ! Apa pendapat tentang blog aku ? ^^

Huhh akhernye ~ *penad tangan menules :) 
Owh pade yang kena Tag dng aku to , naseb lahh ye ;)
Story dng jujur oke ! Kbaii <3