Tuesday 18 October 2011

Kisah Baru . Cerita Baru Dalam Buku Baru :)

Hai semua . Hidup lebih tenang kutt sekarang ni , wahh ~ ;)
Title macam sedang bahagia jea kan , hikhik ofcourse !
Oke cenggini, korang semua tahukan yang aku PERNAH 
sayang sangat kat ex-boifren aku name amer to .
Sampai mengambil mase selama setahun tok lupekan dea ~
Dan sejak akher-2 nie , aku rase macam dpt life baru 
cuz aku dah berjaye hilangkan perasaan sayang tu kat dea 
dan dah boleh terima hakikat yang tak mungken aku dan dea 
dpt brsme semula :)
Orang yang bertanggungjawab mengubah perasaan etu adalahhhh ~
jengjengjeng , hoho nak tahu tak ? Ekut kaw lahh nak tahu tak , aku nak tules jugak !! :D
SUGA LUV aku lahh , si cadburry cuterkisses to *mbew saia ckp nme awk brbelit, payoh nyebot -.-'
Bie-2 , trkejut tak ? *buat lahh muke excited cket ^^
hee ~ memang awak orang trpenting dlm life saia skrg , taw-2 !!
dulu orang yg sllu saia teringat bile buad ap-2 is Amer ! Tapi sekarang 
ap-2 saia buad saia nak awak orang first tahu ! :D *bukan maen excited aku nak bgtahu kaw taw !
Saia mula sedar yang sebenarnye saia syg awak lebih dr saia syg amer sebab sikap awak !
hahh to yang mmbuat aku tergoda , ahaks ! Kalau saia marah awak , awak tanak melawan pn ,
awak senyap jea sbb awak tanak keruhkan keadaan kankan ?? 
Awak sabar sangat dng karenah saia . Awak ekut jea ~ to yang aku suke !
And bile kite ad salah faham awak cool jea , msty awak akn explain satu-2 dari A sampai Z ~
Terimakasih sangat-2 . Hmm Amer tak macam to :(
Owhh Thanks to Aini , Miema , Ieza , Fara and Faikha sebab korang selalu support aku 
dan bagi ceramah panjg lebar kat aku =='
Kate-2 Aini yg paling melekat dlm otak aku ni : 
'even kaw dng amer terai tox brbaek blex tp klaw Allah tak izinkn , korang tetap tak boleh brsme weyh'
yang to paling aku suke dga sbb mmg betol pn !
sllu cntct lps break dlu tp ad jea halangan ~
Rina , my only systa ! Akak nak brterimakasih kat awak sebab selalu ad tyme akak need someone :)
kaw suke ckp mcm ni kat aku kan 
'lelaki yang jahat tox perempuan yang jahat kak tieya, amer jahat'
Aku sllu marah kaw klau kaw ckp mcm to kat aku sebab aku backup sgt amer to !
But now akak fhm dah , it's a fact , tak mungken aka dpt ubah .
Memang dea jahat dan dea bukan tox akak ! 
Bie , saia syg awk sejak mule cple lg cume saia tanak
mengaku sebab saia tanak bg sp-2 replace
tmpat amer but sampai bile saia nak tipu diri sendiri kan ...
Sekarang tanak tipu dah , nak jujur !
saia sayang awak sangat-2 bie <3

For the first time , I show you my ex-bf :(

|

|

v
Dea tak henseng, poyo jepp ! ;)


END of Fatihah Atirah Binti Husin with Mohd Fakhrul Amir Bin Abdullah
2 - Okt - 2010 Until 2 - Feb - 2011 :'(

Oke ! Thanks for reading (: