Friday 1 April 2011

Im free ~ :)

31/3/11- Rasmi aku bkn milik AMIR SYARIFUDDIN lagy ! ! sedey ?? ckid lahh ... hee~ btol ckp org .. Klaw kyta brdendam nan sapesape .. lebiyh lagy orang yunx pena dekatt nan kyta , iydop takleh nak aman ..
so aku takk brdendam nan dea pn .. Aku redha jea dan anggap niy smue sbagay dugaan dalam iydop aku !!
Adatt lah dalam PERCINTAAN .. Tak semua akn bahagia .. tapi aku ny trgolong dlm org yunx takk brjya dlm brcnta ... Aku dah try terima kaw dlm iydop aku , but we still cannot go gx .. So tadew jln len slen kyta PUTUZ... Lyfe still aruz d'terozkn walau ape pn berlaku ... Tadew alasan kyta troz trkbur klaw kecewa dgn ape pn yunx kyta laku kn .. :) mybe TUHAN sj temukn aku dgn org yunx salah dlu spya aku tak melakukn KESILAPAN yunx sama kemudian ..... Tuhan ad rancangan Dia sendry untk HAMbanya .. aku yakin semua tow .. Semua kenangan aku nan dea , aku smpan joh katt dlm aty aku niy , aku anggap dea sebagay mse llu aku !! :) Aku tetap happy coz dapad KEWNALL , KAWANN , COUPLE dan PUTUZ dgn kaw AMIR SYARIFUDDIN ... Kyta munx takk d'cipta kn tox brsma , mgken kyta lagy sesuai mnjd SAHABADD :)